Tuesday, September 18, 2018

шинэ ном/амьдралаа өөрчлөх 100 арга/

өнөөдөр бишээ өчигдөр ч юмуу бас нэг шинэ ном барьж авлаа.
бас л хийхийг хүсдэг болдоггүй чаддаггүй бас л заасан зөвлөсөн бас л би санал нийлсэн юм бичиж. Хэрэгжүүлэх үү гэж үү Магадгүй ээ ямар ч байсан зүгээр сууснаас л дээр биз дээ. /зүгээр суух гэдэг нь би ч ажилгүй гэсэн үг биш л дээ. би 2 ажил хийдэг 2 хүүхэдтэй. гуравдахь маань гэдсэнд, бага зэргийн жирэмсний хорлоготойй л сууж байна даа. Тэгэхээр бас тийм ч завтай биш байгаа биз./ Тархи өөрийнхөө төлөө бодохгүй хэдэн өдөр болоход л би бачимдаж эхлэдэг. магадгүй одоогийн байгаа амьдрал маань тийм ч хүссэнээр биш байгаатай ч холбоотой байж мэднэ. хэн мэдлээ.
За үг олдсоноос энэ номноос эхний ээлжинд хамгийн таалагдсан хэсгээ олж авлаа. Янз бүрийн юм байнга сонирхож юм юм руу орж хийж үзэж байдаг хүмүүсийг сканнер гэдэг гэнэ. харин нэг зүйлдээ тууштай ажиллагсадыг харин шумбагчид гэдэг гэнэ. бурхан минь гэж анх удаа ингэж нэг санаа амрах гэж. " би нэг л болохгүй байна даа. нэг зүйлдээрээ л төвлөрөх хэрэгтэй байна даа гэж өөрийгөө хүчлэн буруутгаж амьдрах ямар хэцүү гээч хэхэ" гэтэл ийм хүмүүс их олон байдаг гэнэ. бас л нэг онцгой чадвар гэнэ. нэгэнт сэтгэлд минь хүрсэн мэдрэмжийг надад өгсөн тул номынхоо дагуу ажиллаж эхлэх л үлдэх шив. аан тийм бас номоо дуустал нь унших кк
амжилт

No comments:

Post a Comment